Samuli Väänänen: Keikkabussin parhaat musavitsit

Keikkabussin parhaat musavitsit

Keikkabussin parhaat musavitsit on kokoelma suurimmaksi osaksi sanaleikeistä muodostuvia puujalkavitsejä. Parasta vitseissä on, ettevät ne yritä olla maailman hauskimpia ja tämän takia saavat hörähtelemään ja pyörittelemään silmiään. Vitsien ymmärtämiseen tarvitaan kuitenkin tietämystä musiikista ja tämän takia vitsit sopivatkin luettavaksi porukalla.

Vitsit ovat vääntäytyneet muotoonsa vuosien saatossa, keikkabussin kulkiessa. Joitakin on kuultu ja toiset keksitty itse. On aivan totta, että kaiken voi kirjata verkkoon, mutta kukapa sen sieltä löytäisi.

Paula

Paula on fanaattinen lukija ja yhtä aikaa on yleensä niin kaunoa kuin kaiken maailman tietokirjallisuuttakin luettavana. Paula etsii aina erikoisia lukukokemuksia, mutta silti joitakin lempikirjailijoitakin löytyy. Lukemisen lisäksi matkustelu ja kaikenmoiset käsityöt kuuluvat rakkaisiin harrastuksiin. Kaikki vinkit »