Kansi: Päivi Alasalmi: Loistava yksinhuoltajuus

Päivi Alasalmi: Loistava yksinhuoltajuus

kirjoittanut Kini30.1.2011
Gummerus, 2011

Kirja siitä, mitä on yksinhuoltajuus, loistavaa. Kirjan alkua ei pidä pelästyä. Se alkaa sillä, että yksinhuoltajuus olisi yhtä kurjuutta. Kaikki menee pieleen, mitään ei jaksa, mihinkään ei pääse ja ollaan vaan lasten kanssa.

Päivi Alasalmi on haastatellut erilaisia yksinhuoltajia. Miehiä ja naisia, nuoria ja jo vanhempia. Tarinat ovat toinen toistaan kiehtovampia selviytymistarinoita. Teksti on hyvin jouhevaa ja sitä lukee suorastaan ahmien.

Kirjaa voisin suositella kaikille yksinhuoltajille ihan vaan tsemppaukseksi. Kaikille muille sitten siksi, että ihan vaan tiedoksi, mitä se yksinhuoltajuus on. Sitä, ettei se sittenkään ole kadehtimisen arvoista, joskaan ei surkuteltavaakaan. Yksinhuoltajuus on ihan loistavaa. Näin moni tässä kirjassa on sitä mieltä. Vaikka välillä on rankkaa, niin vastaavasti ilon hetkiä on myös.

Kirjan loppupuolella on tärkeitä osoitteita, joita saattaa tarvita, kun joutuu yksinhuoltajaksi, lisäksi kiva peli Haluatko yksinhuoltajaksi?

Kuka vinkkaa? Kini

Osuuskumma

Osta kirja itsellesi – kun ostat näiden linkkien kautta, tuet Kirjavinkkien toimintaa

Nämä linkit ovat affiliate-linkkejä. Jos ostat kirjoja näiden linkkien kautta, Kirjavinkit.fi saa osan myyntituloista korvauksena. Näillä rahoilla maksetaan palvelimen kustannukset ja toimitussihteerin palkkio.

Katso myös

Kansi: Yösyöttö
Kansi: John Irving: Viimeinen yö Twisted Riverillä
Kansi: Terveisin äiti
Kansi: Skeittari

Piditkö lukemastasi? Jos haluat lisää, tilaa vinkit sähköpostiisi, tilaa RSS-syöte, seuraa Kirjavinkkejä Twitterissä tai fanita Kirjavinkkejä Facebookissa.

Herättikö juttu mielipiteitä? Kerro mielipiteesi! Arvomme joka kuukausi kaikkien kommentin jättäneiden kesken kirjapalkinnon.

Kommentoi merkintää

Kommentoijien kesken arvotaan joka kuukausi kirjapalkinto. Jos haluat osallistua arvontaan, muista käyttää oikeaa sähköpostiosoitettasi, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä, mikäli voitat.

Seuraa Kirjavinkkejä Twitterissä Seuraa Kirjavinkkejä Facebookissa Seuraa Kirjavinkkejä sähköpostilla