Rakkaudella leivottu : whoopiet, macaronit & kuppikakut

Rakkaudella leivottu

Leivontakirjoja ei voi koskaan olla hyllyssä liikaa. On aina ihana herkkutuskissaan katsella kuvia ja miettiä mitä leipoisi tällä kertaa. Tämä Rakkaudella leivottu -kirja antaa leipojalle kyllä haastetta. Itse en henkilökohtaisesti ole vieläkään onnistunut macaroneissa ja tässä minulla onkin jälleen yksi uusi kirja, jonka ohjetta kokeilla. Leipoja ei luovuta!

Kirjassa on ohjeet trendikkäille whoopieille, macaroneille sekä tietenkin kuppikakuille, joihin ei koskaan kyllästy. Kirja alkaa macaronohjeilla. Ensimmäisenä löytyvät kuvalliset ohjeet siitä kuinka homma etenee todellisuudessa. Kun alkuun on päästy on aika valita jokin hyvä maku leivokselleen. Miten olisi suklaamacaronit? Vähän erilaiseen makuun löytyy ohje Sahrami-kardemummamacaroneille. Ohjeita on paljon!

Seuraava osio käsittelee Whoopies-leivoksia. Tämä osio alkaa johdannolla. Seuraavat sivut sisältävät ohjeita herkkullisimmista whoopieista. Miltähän maistuisi Maapähkinävoi-hillowhoopie? Tai ystävänpäivä-whoopiet? Näitäkin ohjeita on tässä kirjassa huikea määrä.

Viimeinen osio käsittelee kuppikakkuja. Tämäkin osio aloitetaan johdannolla, jossa annetaan muutama hyvä vinkki kuppikakkujen valmistukseen. Ja näitäkin ohjeita riittää. Miltä kuulostaisivat tuplasuklaakuppikakut? Tai perinteiset vadelmakuppikakut? Omenamurukuppikakku kuulostaa myös herkulliselta.

Tämä kirja sisältää valtavan monta ihanaa ohjetta! Kuvat ovat herkullisia ja itse ohjeet selkeästi luettavia.

Herkutteluhetkiä!

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »