Turo Kuningas: Työkalupakki : Välineitä

Kansi: Turo Kuningas: Työkalupakki : Välineitä

Työkalupakki on esikoisteos ja ei ollenkaan hullumpi. Tämä Kalevi Jäntin palkinnolla palkittu kirja on herkullista luettavaa. Turo Kuningas tarinoi pienillä tarinoilla vähän kaikkea ja tyylillä, eikä jätä kylmäksi. Voisi sanoa, että Kuninkaalla on sana hallussa ja ajatukset lennokkaita.

Kirja sopii kaikille, miehille ja naisille. Minulle naisena ei niinkään jääkiekkojutut menneet perille, mutta asiaan perehtyneille ne jutut ovat varmasti mukavaa luettavaa. Miehen asema on aika keskeistä, mutta se kyllä kiinnostaa naisiakin.

Jos ei jaksa juonellisia kertomuksia, niin silloinkin juuri tämä kirja on sopiva. Ei tarvitse keskittyä siihen, miten juoni kulkee, vaan voi nautiskella hauskoista kannanotoista.

Turo Kuninkaalta odotan kyllä lisää!

1. Aivan loistava kirja. Näkee ihmiset/asiat samoin kuin minä, humoristisesti. Lukekaa hyvät ihmiset, voitte jopa tuntea piston mahdollisesti oman sydämmen seudulla..jos omistatte sellaisen.