Kansi: Turo Kuningas: Työkalupakki : Välineitä

Turo Kuningas: Työkalupakki : Välineitä

kirjoittanut Kini25.11.2008

Työkalupakki on esikoisteos ja ei ollenkaan hullumpi. Tämä Kalevi Jäntin palkinnolla palkittu kirja on herkullista luettavaa. Turo Kuningas tarinoi pienillä tarinoilla vähän kaikkea ja tyylillä, eikä jätä kylmäksi. Voisi sanoa, että Kuninkaalla on sana hallussa ja ajatukset lennokkaita.

Kirja sopii kaikille, miehille ja naisille. Minulle naisena ei niinkään jääkiekkojutut menneet perille, mutta asiaan perehtyneille ne jutut ovat varmasti mukavaa luettavaa. Miehen asema on aika keskeistä, mutta se kyllä kiinnostaa naisiakin.

Jos ei jaksa juonellisia kertomuksia, niin silloinkin juuri tämä kirja on sopiva. Ei tarvitse keskittyä siihen, miten juoni kulkee, vaan voi nautiskella hauskoista kannanotoista.

Turo Kuninkaalta odotan kyllä lisää!

Kuka vinkkaa? Kini

Osuuskumma

Osta kirja itsellesi – kun ostat näiden linkkien kautta, tuet Kirjavinkkien toimintaa

Nämä linkit ovat affiliate-linkkejä. Jos ostat kirjoja näiden linkkien kautta, Kirjavinkit.fi saa osan myyntituloista korvauksena. Näillä rahoilla maksetaan palvelimen kustannukset ja toimitussihteerin palkkio.

Katso myös

Turo Kuningas — kirjailijan sivu

Kansi: Some Remarks : Essays and Other Writing
Kansi: Tähtipölyä
Kansi: Senaatintori – Suomen sydämessä : esseitä
Kansi: Liberalismin petos : Esseistinen pamfletti
Kansi: Yksinäisyys ja uhma : Esseitä kirjallisuudesta
Kansi: Distrust that Particular Flavor
Kansi: Toinen jalka maassa ja muita esseitä
Kansi: Tunnustuskirja
Kansi: Esirippu
Kansi: H. P. Lovecraft: Hautakummun salaisuus sekä muita kertomuksia ja kirjoituksia

{ 1 kommentti… lue se alta tai lisää omasi }

Kake tammikuu 2, 2009 22:23

Aivan loistava kirja. Näkee ihmiset/asiat samoin kuin minä, humoristisesti. Lukekaa hyvät ihmiset, voitte jopa tuntea piston mahdollisesti oman sydämmen seudulla..jos omistatte sellaisen.

Kommentoi merkintää

Seuraa Kirjavinkkejä Twitterissä Seuraa Kirjavinkkejä Facebookissa Seuraa Kirjavinkkejä sähköpostilla