SusuPetal: Vanhat poikaystävät : tekstejä 2006-2016

Kansi: SusuPetal: Vanhat poikaystävät : tekstejä 2006-2016

Nyt saa ottaa ihan kaikilla suosituksilla Vanhat poikaystävät syliin, sillä jos tykkää SusuPetalin teksteistä ja kukapa ei tykkäisi, niin tässä niitä olisi.

Olen aina tykännyt SusuPetalista; siitä miten hän kirjoittaa, kuinka osaa asetella sanat niin hyvään järjestykseen ja valita juuri oikeita sanoja, jotka puhuttelevat, koskettavat ja ravistelevat, nostavat tunteita esiin.

Vanhat poikaystävät on sylillinen runoja ja tarinoita kymmenen vuoden ajalta ja silti vaan niin tuoreita, aitoja ja rehellisiä. Lukija saa oppia tuntemaan noista sanoista ihmisen, joka panee itsensä peliin, sarkasmin keinoin, aivan kuin sellainen vino hymy suupielessä heittelisi tarinaa, josta voi aluksi loksahtaa leuka rinnalle, mutta alkaa sitten hymyilyttää.

Persoona Proosa

Minussa ei ole runoilijan vikaa
olen liian täydellinen
katu-uskomaton.
Katumattomuuteni hinta
on olla olematta
runoilija, en ole oikealla tavalla tunteva
niin kuin toiset
toinen toistaan tuntien.