Roman Schatz: Berliini : oppaana Roman Schatz

Kun sain käsiini Berliinin matkaoppaan, luin sen melko lailla nopeasti. Huolimatta siitä, että olin matkalla Pariisiin, niin Berliinin matkaoppaasta sain ihan kelpo vinkkejä kaupunkilomalle, menipä mihin kaupunkiin tahansa.

Kirja on hyvä käsikirja Berliiniin matkaaville, etenkin jos ei ole koskaan ennen käynyt siellä, kuten minä. Tekisi mieli lähteä seuraavaksi sinne. Opas on hyvä myös niille, jotka jo ovat käyneet siellä, sillä aivan varmasti tästä oppaasta löytyy jotain vielä ennen näkemätöntä. Vaikka ei ikinä lähtisi mihinkään, niin tämä kirja on kiva ja rento lukupaketti, kaikkine kuvineen.

Roman Schatz opastaa pitkin kirjaa, pitkin kaupunkia. Hän kertoo Berliinin historiasta ja miksi kannattaa matkustaa Berliiniin. Kaikille tuttu Berliinin muurikin avautuu tässä oppaassa ihan uudestaan. Iso joukko kaikki matkakohteita on esitelty, aina ravintoloita myöten. Tälläisen oppaan, tälläisellä tyylillä lukisin ihan mistä tahansa kaupungista!

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 1 298 tilaajan joukkoon! Jos haluat tietoa uusista vinkeistä nopeammin, tilaa Telegram-kanavamme!