Jackie Huang: Huopahemmot : 20 vastustamattoman hauskaa maskottia neulahuovutuksella

Huopahemmot

Nimensä veroinen kirja, ehdottomasti! Itse ainakin innostun kaikesta suloisesta ja niitä suloisuuksiahan tässä kirjassa riittää.

Kirja sisältää 20 suloista ohjetta erilaisiin maskotteihin. Joka ohjeessa on kuva jokaista työvaihetta kohti, joten oma työstäminenkin on helppoa. Kirjan alkupuolella on helppoja huovutettavia ja kirjan edetessä ohjeetkin vaikeutuvat. Alussa kerrotaan kattavasti eri tekniikoista ja työvälineistä, joita neulahuovutukseen tarvitaan. Kirjan lopussa on myös lista ostopaikoista, joista tarvikkeita voi ostaa.

Omia suosikkejani maskoteista ovat ehdottomasti Peppi Pingviini, Amalia Pöllö, Kuoma Kettu sekä Keijo Kirahvi. Mahdottoman suloisia maskotteja, joita on tämän kirjan avulla helppo tehdä!

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »