Tatuoinnit : inspiroiva värityskirja

Tatuoinnit

Värittämisestä tuli yhdessä yössä aikuisten harrastus ja samalla muoti-ilmiö. Moni tykkää tehdä käsillään ja näperrellä, mutta aina eivät ideat tai aika riitä. Aikuisten värityskirjojen kuvat ovat yksityiskohtaisia ja yleensä luontoon liittyviä. Värittämisellä toivotaan olevan rentouttavia ja harmonisia vaikutuksia. Käytännössä – värittäminen on kivaa, väritti sitten kukkasia tai sarjakuvahahmoja.

Tatuoinnit-värityskirja on astetta päheämpi. Väritettäväksi löytyvät perinteiset tatuointiaiheet kuten karppi, ruusu, lohikäärme, pääkallo ja niin edelleen. Itse pidin erityisesti tiimalasista ja harlekiinipäästä. Harva varmaankaan saa inspiraatiota omaan tatuointiin, mutta ainakin värejä pääsee kokeilemaan ja ehkä aivan omia ideoita saattaa värittäessä syntyä.

Värittäminen on kivaa puuhastelua ja on hienoa, että aikuisille löytyy myös muita, kuin harmonisia kuvia. Kaikki eivät pelkkien kukkien avulla rentoudu.

Paula

Paula on fanaattinen lukija ja yhtä aikaa on yleensä niin kaunoa kuin kaiken maailman tietokirjallisuuttakin luettavana. Paula etsii aina erikoisia lukukokemuksia, mutta silti joitakin lempikirjailijoitakin löytyy. Lukemisen lisäksi matkustelu ja kaikenmoiset käsityöt kuuluvat rakkaisiin harrastuksiin. Kaikki vinkit »