Fiona Kelly: Kaksoisvaara

Kaksoisvaara on Mystery Club -sarjan toinen osa. Mysteerikerhoon kuuluva Holly on auto-onnettomuuden silminnäkijänä. Auton kuljettaja ei kuitenkaan ole enää autossaan sisällä ja Holly alkaa epäillä vakuutuspetosta. Hän aloittaa selvittämään tapausta ystäviensä Belindan ja Tracyn kanssa.

Kirjassa on toimintaa ja jännitystä riittävästi, varsinkin kun Holly on välillä todellisessa vaarassa. Tämä on sarjan kirjoista sieltä paremmasta päästä. Juoni on toimiva ja mielenkiintoinen.

Suosittelen kirjaa ja muitakin sarjan osia noin 10-vuotiaille tai sitä vanhemmille. Jos dekkarit kiinnostavat, niin näistä on hyvä aloittaa ja sitten jatkaa aikuisten puolelle.

Veera

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 1 298 tilaajan joukkoon! Jos haluat tietoa uusista vinkeistä nopeammin, tilaa Telegram-kanavamme!