Erica Harrison ja Fiona Watt: Leimasintehtäviä

Leimasintehtäviä on hauska ja hieman erilainen lisä tämän hetken lähes kaikenkattavaan tehtäväkirjojen tarjontaan. Se sisältää tehtäväkirjan ohella kuusi eri väristä mustetyynyä sekä yksinkertaisilla muodoilla somistettua leimasinta.

Monenkirjavat tehtävät ovat useimmiten eläinaiheisia, mutta muitakin teemoja löytyy. Ideana on lähinnä jatkaa kuvassa annetun esimerkin tavoin, mutta myös luovuutta saa – ja toki pitääkin – käyttää. Tehtävät ovat melko yksinkertaisia, mutta meillä tuli vahingossa todetuksi, että puolitoistavuotias on vielä liian pieni leimailijaksi. Sai nimittäin tuo kyseinen leimailija napattua tämän ihan omin avuin käyttöönsä…

Mutta suosittelen. Aikomuksena oli minullakin ilostuttaa tällä joitakin vuosia vanhempaa päivänsankaria, mutta minun versioni päätyi nyt astetta luovempaan käyttöön. Käyhän se näinkin.

1. Samaa mieltä! Tämä oli yksi niistä kivoista jutuista, joiden avulla selvittiin lentokoneessa viime syyslomalla kolmevuotiaan kanssa.

Kirja sisältää hyvät mallit työskentelyyn. Paljon eri värejä. Voi suositella varmaan jopa 10-vuotiaille lapsille.