Matti Laine: Pudotus

Pudotus

Pudotus on Matti Laineen esikoisteos. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää ja kaikenmoisia kiemuroita ja koukeroita niin, että oikein hämmästyttää kuinka kaikki on saatu kirjaan mahtumaan, vaikka sivuja on vain 223.

Kirja tempaisee heti alusta asti mukaan niin juonellisesti kuin helpon luettavuuden takia. Lyhyitä kappaleita ja paljon replikointia ja siinä se.

Tapahtumat sijoittuvat pääasiassa Helsinkiin, mutta muuallakin Suomessa käydään. Rosvoja ja poliiseja vilisee niin, että välillä ei tiedä, kuka on hyvä ja kuka paha.

Kaiken kaikkiaan pidin tästä kirjasta todella paljon ja odottelen lisää!