Niina With: Rastaa ja munkkeja : Kaakkois-Aasiaa kiertämässä

Rastaa ja munkkeja

Rastaa ja munkkeja on jatko-osa kirjalle Rahtilaivalla Brasiliaan. Niina With lähtee kesän Suomessa oltuaan jatkamaan vuorotteluvapaataan ulkomailla, tällä kertaa suunnaksi valikoituu Kaakkois-Aasia. Kolmen kuukauden reppumatkan aikana hän käy Thaimaassa, Vietnamissa, Kambodžassa ja Laosissa.

Eipä tähän nyt voi muuta todeta kuin että oli kiinnostava kirja, josta oli mukavaa lukea kaikista itselle oudoista paikoista. Nykyäänhän useampi suomalainen on jo Kaakkois-Aasiassa käynyt kuin mitä kymmenen vuotta sitten oli, mutta itse en ole vielä päässyt niin pitkälle, joten toistaiseksi täytyy tyytyä kirjamuodossa matkustamiseen.

Kirjaa vaivasi sama ongelma kuin edeltäjäänsäkin eli olisin kaivannut sille toimittamista suuremmissa määrin; nyt se oli suurimmilta osin puhekielenomaista jutustelua tutuille.

Veera