Marikka Bergman: Robinin huikea tarina

Robinin huikea tarina

Robin. Tuo teinityttöjen ja miksei meidän vanhempienkin fanittama suloisen näköinen poika. Poika joka osaa laulaa ja herättää kansalaisissa paljon erilaisia mielipiteitä. Robinin lauluja osaavat laulaa niin pienet lapset kuin vähän vanhemmatkin. Robinin kuuluisin hitti onkin Frontside Ollie, ja tuskin tästä maasta löytyy kovinkaan monta ihmistä, joka ei joskus olisi kuullut kyseistä kappaletta.

Nyt Robin-fanit saavat tietää vielä lisää idolistaan. Mikäs sen parempi tapa esitellä tähden nuoruutta ja lapsuutta kuin kirja! Kirjan mukana tuleva jättijuliste on varmasti fanien mieleen!

Itse kirjassa päästään tutustumaan Robiniin vielä vähän syvemmin. Saadaan tietää hänen harrastuksistaan ja siitä miten hän on julkisuuteen päässyt. Kuvia ja tekstiä on mukavassa suhteessa. Lukemisesta tykkäävä pääsee lukemaan, ja vähän nuoremmat voivat ihailla monipuolisia kuvia. Kuvia löytyy muun muassa keikoilta ja studiosta sekä Robinin lapsuudesta.

Myös fanit pääsevät ääneen tässä kirjassa. Fanit kertovat fanituksestaan ja ovat kysyneet netin kautta kysymyksiä, joihin Robin on kirjassa vastannut. Myös Robinin “tiukka mentori” Jimi Constantine kertoo suhteestaan Robiniin; kuinka he tekevät yhteistyötä ja kuinka Jimi opettaa Robinia esimerkiksi lavakäyttäytymisessä.

Kirja on lämminhenkinen ja mukava lähestymistapa Robinin elämään. Tämä kirja on tehty suurella sydämellä faneja ajatellen!

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »