Klikkaa tästä

Toni Paloheimo (toim.): Klikkaa tästä : Internetmarkkinoinnin käsikirja

Kiinnostaako markkinointi internetissä? Joudutko kenties tekemään sitä, kiinnosti tai ei? Tämä kirja antaa ajantasaisia neuvoja siitä, miten markkinointia internetissä oikein tehdään. Se käsittelee kaikki nettimarkkinoinnin keskeiset aiheet: bannerit, blogit, hakukonemarkkinoinnin, hakukoneoptimoinnin, suosittelun, kumppanuusmarkkinoinnin, kotisivu... Lue koko vinkki »
Tee kauppaa netissä

Jukka-Pekka Lindén: Tee kauppaa netissä

Tässäpä harvinaisen luotaantyöntävän näköinen kirja. Räikeän kannen takaa paljastuu kuitenkin ihan mielenkiintoinen teos, joka käsittelee harrastusmielessä tehtävää nettikauppaa. Pienimuotoinen kaupankäynti netissä on varsin suosittu harrastus ja tosimielellä tavaraa esimerkiksi Huuto.netissä tai omassa nettikaupassaan myyviä löytyy Suomestakin jo ... Lue koko vinkki »

William Gibson: Hahmontunnistus

Cayce Pollard on allerginen tavaramerkeille. Louis Vuittonin ja Tommy Hilfigerin kaltaiset logot herättävät suorastaan fyysistä pahoinvointia. Cayce käyttää allergiaansa hyödykseen työssään: hän arvioi, onko logoilla mahdollisuuksia menestykseen. Jos reaktiota ei ole, logo on huono. Vapaa-aikanaan Cayce jahtaa mystisten nettivideoiden, footagen, sa... Lue koko vinkki »