Olga Rönnberg: Voimailua naisille : treeni, ravinto, motivaatio

Voimailua naisille

“Vahva on uusi hoikka”

Personal trainer Olga Rönnbergin kirjoittama kirja Voimailua naisille on erittäin kattava treeniopas kaikentasoisille kuntoilijoille. Suomessa vallitsee tällä hetkellä jonkin sortin fitnessbuumi, joten tämä kirja on ajankohtaan nähden varmasti monen hankintalistalla.

Kirja sisältää selkeän kolmiportaisen harjoitusohjelman erittäin selkein kuvin höystettynä. Jokainen liike näytetään kuvissa selkeästi, lisäksi samalla aukeamalla on kirjalliset ohjeet muistettavista asioista sekä liikkeen tekoon suositellut sarjat. Kirja ei pelkästään ole täynnä kuvia. Rönnberg on ottanut hyvin huomioon jokaisen kuntoilijan. Kirjan alkupuoli on täynnä faktaa rasvanpoltosta ja kuntoilusta yleensäkin. Ohjeita ja vinkkejä löytyy ihan vasta-alkajille, kuin jo kauemmin treenanneille.

Itse tykkäsin kirjassa etenkin selkeistä kuvallisista ohjeista ja plussaa sai myös kirjan alkupuolelta löytyvä sivu, jossa Rönnberg kertoo oman ruokakaappinsa sisällön. Juuri tällaiset selkeät ohjeet auttavat kuntoilijaa pysymään motivoituneena.

Itse ohjelma etenee perustasta hienosäädön kautta rasvanpolttoon. Ja koska kokonaisvaltainen treenaminen on tärkeää, löytyy kirjasta myös muutamia terveellisiä ruokaohjeita, joita noudattaa treenin ohessa. Loppupuolella kirjaa on myös ruokapäiväkirja sekä harjoituspäiväkirja.

Nyt jokainen kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kiinnostunut hikoilemaan tämän kirjan kanssa!

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »