Minna Levola: Tylsä elämäni

Tylsä elämäni

Minna Levolan esikoiskirja Tylsä elämäni kertoo 11-vuotiaasta Lindasta, joka haluaisi korvareiät. Kaikilla muillakin on! Lindaa harmittaa että perheessä ei ole lemmikkejä, mutta onneksi Linda pääsee ulkoiluttamaan parhaan ystävänsä kanssa hoitokoiraa.

Pidin kirjasta, koska siinä oli kiinnostava juoni ja koska tarinaan pystyi samaistumaan hyvin. Minäkin tiedän miltä tuntuu haluta lemmikkejä, sekä korvareikiä. Kirjassa kuvattiin hauskasti kouluelämää. Seikkailuja koetaan liikuntatunneilla ja kadonneen ympänkirjan metsästyksessä. Lindan arjen kommeluksista sai piristystä omaankin elämään.

Suosittelisin kirjaa nuorille, jotka edes joskus ovat halunneet oman lemmikin, olisi se sitten mikä tahansa. Ei ehkä kuitenkaan kannata ottaa mallia Emmiksen korvisratkaisusta. Olisi kiva lukea lisää Lindan seikkailuja. Toivottavasti kirjaan tulisi jatko-osa!

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 868 tilaajan joukkoon!