Colin Mitchell: 101 Jalkapallotähteä : tämän päivän parhaat pelaajat

Colin Mitchell on kerännyt yksiin kansiin 101 parasta jalkapalloilijaa ympäri maailman. Erikoisen kirjasta tekee se, että kirjassa on vain tämän päivän pelaajia eli suurinta osaa kirjasta eivät vie vanhat legendat vaan tämän päivän parhaimmisto sekä uudet lupaukset.

Jokaisesta pelaajasta on kiitettävä kahden aukeaman juttu. Faktojen, kuvien ja saavutusten lisäksi löytyy myös mielenkiintoista nippelitietoa, joka varmasti kiinnostaa faneja.

Onko kirjassa todellakin 101 tämän päivän parasta pelaajaa, on jokaisen itse päätettävä, mutta kirja on houkutteleva ja mielenkiintoinen. Yhteistyökumppanina on toiminut Shoot Magazine, joka on ollut yksi johtavimmista jalkapallolehdistä useita vuosikymmeniä.

Paula