Doug Savage: Konttorikanat : Elämää kopissa

Doug Savage on piirtänyt post it -lapuille pilapiirroksia, joissa esiintyy toimistossa työskenteleviä kanoja. Niitä on koottu kirjaan Konttorikanat — Elämää kopissa. Savage tekee huomioita toimistomaailmasta, esittelee erilaisia selvitymiskeinoja ja antaa monenlaisia puuhatehtäviä toimiston arkea helpottamaan.

Sekä piirrostyylillisesti että sisällöllisesti tässä on aika paljon samaa kuin mitä olisi Far Siden, Dilbertin ja Matt Groeningin sarjakuvien yhdistelmässä. Esimerkiksi Dilbertiin verrattuna Konttorikanat on kuitenkin omasta mielestäni paljon nerokkaampi ja hauskempi. Jokaisen toimistotyöläisen kannattaa ottaa tämä lukulistalleen.

Konttorikanoja voi seurata myös internetissä osoitteessa savagechickens.com.

Veera