Petri Tamminen: Enon opetukset

Tätä kirjaa olin kauan miettinyt, että pitäisi ja pitäisi lukea. Vaan kun käsiini sain, niin en olisi malttanut irti päästää. Juoni oli sivuseikka, mutta kielellinen tykitys kerrassaan loistoluokkaa. Sanallinen kuvaus oli niin rikasta, että olisin lukenut vaikka kuin.

Kirjaa on ihan pakko suositella kenelle tahansa, ehkä kuitenkin miehetkin saataisiin enemmän lukemaan tämänkaltaisilla kirjoilla. Henkilögalleria on aika suppea, lähinnä kolme miestä. Tietysti eno ja se enon siskonpoika ja enon kaveri. Siinä kolmikko, minkä seurassa voit kirjan lukea.