Ulla Palomäki: Horoskooppimerkkien voima : tähtimerkit elämässä ja ihmissuhteissa

Horoskooppimerkkien voima on oiva perusteos horoskoopeista. Kaikista merkeistä on muutaman sivun luonnekuvaukset sekä persoonallisuudet töissä ja parisuhteessa. Jokainen horoskooppimerkki laitetaan myös rinnakkain ja kerrotaan miten he tulevat toimeen.

Jos oma merkki ei tunnu yhtään tutulta, lopussa on vielä ohjeet, kuinka nouseva merkki lasketaan. Nouseva merkki on yleensä aivan toinen kuin varsinainen horoskooppi ja saattaa vaikuttaa paljonkin luonteeseen. Ja onhan tietenkin vielä kiinalainen horoskooppi, mutta tässä kirjassa ei niitä ole sotkettu mukaan.

Horoskoopit eivät koskaan mene täysin pois muodista ja päivitettyjä versioita on aina kiva lukea. Vaikka ei horoskooppeihin uskoisikaan, saattaa yllättyä hämmentävän osuvista kuvauksista. Itse luonnekuvaukset ovat melkein liiankin lyhyitä ja horoskooppikirjoja lukeneena löytää samat esimerkkijulkkikset kuin monessa muussa kirjassa.

Antoisinta on lukea eri horoskooppimerkkien sopivuudesta, mutta toivottavasti härkä ei heti mene skorpionistaan eroamaan.

Paula