Ryo Mitsuya: Mopsi tuli taloon 1

Mopsi tuli taloon on kahtena kirjana ilmestynyt mangasarjakuva, joista itse olen lukenut vasta tämän ensimmäisen osan. Se on strippisarjakuva, joka kertoo koiranpennun tulosta perheeseen. Pieni mopsi kasvaa pikkuhiljaa isommaksi, kehittyy eri asioissa ja samalla sitä yritetään kouluttaa tavoille.

Olen tosiaan ollut jo pitkään erilaisten eläinsarjakuvien fani ja tämäkin oli todella hyvä. Lemmikin omistavan perheen arjesta kertovat tarinat eivät aina toimi kunnolla pitkinä sarjakuvina ja siksi strippimuoto on hyvä valinta tälläkin kertaa. Vaikka normaalisti pidänkin enemmän kissoista, täytyy kyllä myöntää, että osaavat nuo koiranpennutkin olla söpöjä ja ihania.