Natalie Cox: Ota minut syliin

Ota minut syliin

Charlie inhoaa joulua niin paljon, että siitä saa inhokkilistan. Jouluvihaan saattaa tosin vaikuttaa tuore ex-poikaystävä, joka viettää joulua mieluummin personal trainerin kanssa. Kun koti räjähtää alta, lähtee Charlie murjottamaan maaseudulle Devoniin. Maisemanvaihto kaupungista rustiikkiin ja koiranhoito sieppaa Charlien mukaansa ja joulumielikin löytyy viimeistään eläinlääkärin vastaanotolta.

Mitä nyt jouluviihteeseen tulee, Ota minut syliin on mukiinmenevä lukukokemus, kuin kermavaahtoa joulukaakaon päällä. Olisin itse toivonut hieman terästystä ja mielekkäämpiä henkilöhahmoja, mutta lemmikkiseikkailut lämmittävät skepitisintäkin mieltä.

Paula