Fiona Kelly: Pakkolasku

Mystery Club -sarja kertoo kolmesta ystävyksestä: Hollystä, Tracystä ja Belindasta, jotka kutsuvat itseään mysteerikerhoksi. He joutuvat usein tahtomattaan mukaan erilaisiin seikkailuihin.

Tässä kirjassa mysteerikerholaiset ovat lähteneet lomalle Skotlantiin. Siellä he näkevät lentokoneen putoavan metsään. Lentäjää ei kuitenkaan löydy ja selviää, että hän on vienyt mukanaan tuhansien puntien arvosta rahaa. Holly on innokas selvittämään asian ja tytöt joutuvat mukaan seikkailuun.

Luin ensimmäiset osat sarjasta jo ala-asteella, kun sarja oli silloin uusi. Pidän edelleen sarjaa viihdyttävänä ja siksi luen niitä vieläkin satunnaisesti. En ole koskaan pitänyt liian jännittävistä kirjoista, mutta näissä jännittävyyttä ja toimintaa on ainakin itselleni sopivasti.