Annika Sandelin: Yokon yökirja

Yokon yökirja on 10-vuotiaan Yokon kuvausta arjestaan päiväkirjamuodossa. Hänen perheensä on välillä ärsyttävä, välillä parhaan ystävän kanssa on ongelmia, tietyt pojat ovat ihania ja koulussakin sattuu kaikenlaista.

Tykkäsin tästä kyllä, mutta kohderyhmä tykkää varmasti vielä enemmän. Kirjoitustyyli oli todella kiva: teksti on sujuvaa ja tyyliltään sellaista, että se sopii hyvin 10-vuotiaan päiväkirjaan. Tapahtumat ovat sopivan arkisia eli eivät liian tylsiä, mutta eivät liian erikoisiakaan.

Jatko-osa tälle voisi olla aika hyvä juttu.

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 867 tilaajan joukkoon!