Maria Björklund: Kaksin – Rakkautta ilmassa

Tämä albumi on uusi, vaikka osa siitä on julkaistu jo aiemmin Kaksin-kokoelmassa 1998. Mikään strippi ei ole vanhentunut, sillä mihinkäs se parisuhde muuttuisi? Aina on parisuhteita ja kahta samanlaista ei ole. Sen todistaa tämä raikas kokoelma, joka on täynnä toinen toistaan parempia ja hauskempia tilanteita parisuhteista.

Kaksin-albumia voi suositella kelle tahansa, sillä kyllä se antaa jokaiselle jotakin. Piirrokset ovat hyvin tehtyjä, eikä niissä ole mitään liikaa eikä liian vähän. Kerronnallisuus tulee loistavasti esiin ja ajatus kiteytyy kivasti, 64 sivun verran.

Tähän albumiin voi syventyä yksin tai kaksin, ihan kuinka vaan. Jotain kertoo jo sekin, että albumin alussa on Sofi Oksasen puheenvuoro.