Kissanpäivät : Aikuisten tarravärityskirja

Aikuisten värityskirjat ovat tulleet jäädäkseen. Puhelimeen saa myös appseja, jotta voi värittää missä ja milloin vain. Värittäminen tuo muistoja lapsuudesta, mutta itse pidin erityisesti tarroista. Nostalgia on iskenyt myös kustantajiin, sillä tässä on nyt tarravärityskirja aikuisille. Jee!

Tarravärityskirjassa on isoja aukeamia eri paikoista, kuten kirjasto, baari tai taidemuseo. Kuvissa väritettävänä on muun muassa tapettia tai tauluja, jotka voi myös jättää värittämättä, jos haluaa keskittyä tarroihin. Kirjan takana on monta sivua tarroja, suurimmaksi osaksi kissoista – siitä kirjan nimi. Mukana on myös kirjapinoja ja muuta mukavaa. Kirja on virallisesti tarkoitettu aikuisille, mutta sopii hyvin myös pienemmille tarrafaneille.

Paula