Mira Ekonen ja Marjo Koivumäki: Kuvan taikaa : askartele, ompele ja sisusta valokuvista

Olivat valokuvat sitten perinteiseen tapaan paperilla taikka tietokoneella, ovat ne yleensä yhtä iloisesti sekaisin. Miksi ei siis tekisi kuvista jotakin aivan muuta kuin yleensä?

Valokuvat ovat yhtä lailla askartelumateriaalia kuin mikä tahansa muukin. Kuvilla käsitöistä saa aivan omannäköisiä ja samalla näppärän tyylikkäästi vintagea tai jopa steampunkia.

Kuvan taikaa : Askartele, ompele ja sisusta valokuvista antaa hyviä vinkkejä niin askarteluun kuin kuvien ottamiseen ja antaa samalla mielikuvitukselle siivet. Valokuvan saa vaikka minkälaiseen materiaaliin tai pintaan ja itse tekemisen riemua ei voita mikään. Vaikka en itse laittaisi lampunvarjostimeen omaa kuvaani, lahjaidea eivät kuitenkaan tästä kirjasta heti lopu.

Paula