Madison Johns: Meows, Magic and Murder

Petunian julkinen salaisuus on, että hän on noita, eli hän kiistää kaikille olevansa noita. Hän on vain neljä kissaa omistava nainen, joista yksi sattuu olemaan hänen ex-poikaystävänsä – muutettuna kissaksi. Petunia hääräilee tätinsä rohdoskaupassa, jossa keitellään enemmän ja vähemmän onnistuneita taikajuomia eli rohdoksia. Vaikutus on taattu, muttei aina toivottu.

Samana päivänä kun komea uusi naapuri Noah tulee esittäytymään eli palauttamaan karkailevaa ex-poikaystäväkissaa, löytyy takapihalta ruumis, joka sattuu olemaan Petunian kaima. Päivästä on siis tulossa normaalia erikoisempi. Petunian on nopeasti selvitettävä, kuka murhaaja on, ennen kuin joutuu itse lukkojen taakse, mutta onneksi uusi naapuri auttaa mielellään.

Magia ja kissat murhamysteerillä höystettynä on itselleni oivallinen kesäbooli eli rento lukunautinto. Suosittelen kaikille muillekin, joiden mielestä värisevä romantiikka tai jääkylmät jännitykset eivät ole mieleisintä kesälukemista.

Paula