Pirkko-Liisa Perttula: Puumanaisia ja kulkukolleja

Huumorikirja eivät koostu enää pelkistä vitseistä tai poliittisista sutkauksista vaan ideana voi olla elämästä nauttiminen. Elämää ei pidä ottaa liian vakavasti, tärkeää on pitää itsestään huolta ja oppia nauramaan myös itselleen.

Puumanaisia ja kulkukolleja -kirjaan on koottu listoja, oivalluksia ja nasevia mietteitä miehistä, miehenmetsästyksestä ja etenkin siitä kuinka pitää itsensä tyytyväisenä kissanaisena.

Kirja on hauska ja seksuaalisesti tasa-arvoinen, mutta ehkä hiukan liian sinkkuelämän makuinen. Olisin toivonut hieman enemmän suomalaista ronskia huumoria.

Itse en ole niitä naisia, jotka vaativat ettei mies röyhtäile julkisesti tai että sukkien pitää olla samaa paria. Tiedän, etten osaa arvostaa kirjaa todella kuin kunnon puumanainen, joka nauraa läpi koko kirjan.

Paula

Paula on fanaattinen lukija ja yhtä aikaa on yleensä niin kaunoa kuin kaiken maailman tietokirjallisuuttakin luettavana. Paula etsii aina erikoisia lukukokemuksia, mutta silti joitakin lempikirjailijoitakin löytyy. Lukemisen lisäksi matkustelu ja kaikenmoiset käsityöt kuuluvat rakkaisiin harrastuksiin. Kaikki vinkit »

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 1 289 tilaajan joukkoon! Jos haluat tietoa uusista vinkeistä nopeammin, tilaa Telegram-kanavamme!