Valhe & viettelys : tarinoita pettämisestä

Valhe ja viettelys ovat aiheita, joista syntyy herkullisia tarinoita. Kahdeksan tunnettua kirjailijaa ovat kukin kertoneet mielenkiintoisen tarinan. Ne ovat toinen toistaan erilaisempia ja niin uskottavasti kerrottu, että ainakin minä menin ihan helppoon. En kerro mitä, mutta oli jotain ihan tarkistettava googlen kautta ja mitä sain, niin nauraa – itselleni!

Valheita ja viettelyksiä, tarinoita pettämisestä on monenlaisia ja se on tämän kirjan jippo. Se ei toista itseään, vaan tuo niin uusia näkökulmia, että sitä oikein ensin hämmästyy, sitten ilahtuu!

Tämä kirja on minusta loistava jo senkin takia, että siinä on mahdollisuus saada oivalliset näytteet kahdeksalta kirjailijalta. Jos tykästyy johonkin tarinaan, niin voi sitten hakea käsiinsä kirjailijan muitakin tuotoksia.