Gurumarkkinointi

Antti Apunen ja Jari Parantainen: Gurumarkkinointi

Gurumarkkinointi-kirja lupaa kannessaan keittiöpsykologiaa insinööreille. Olennaisesti gurumarkkinoinnin idea tiivistynee Applen ja Nokian välillä. Kaikkihan tietävät, että Nokian insinöörit ovat kehittäneet upeita kännyköitä. Miksi kaikki sitten himoitsevat teknisesti upean N900:n sijasta Applen iPhonea? Suomalainen insinööri uskoo, että hyvä t... Lue koko vinkki »

Malcolm Gladwell: Leimahduspiste

Suurten epidemioiden synty voi selittyä yllättävän pienillä asioilla. Jossain kohtaa on kriittinen kaatumispiste, joka synnyttää radikaaleja muutoksia. Malcolm Gladwell hakee kirjassaan selityksiä erilaisille epidemioille: sairauksille, rikollisuudelle, muoti-ilmiöille, tupakoinnille – mikä tekee joistain ilmiöistä suuria ja toisista ei? Selitys... Lue koko vinkki »