Kaisa Paasto: Anni kaverinkesyttäjä punaisella matolla

Anni kaverinkesyttäjä punaisella matolla

Oivallinen Anni kaverinkesyttäjä on saanut jatko-osan! Anni näkee koulussa uutisvideon hirmumyrskystä ja haluaa tehdä hyväntekeväisyysnäytöksen itse tekemällään elokuvalla voidakseen auttaa.

Annille tulee kuitenkin ongelmia parhaan kaverinsa Riian kanssa, kun Anni haluaa päättää itse kaikesta. Annia myös ärsyttää, kun Riia ottaa elokuvaan mukaan pinkkitytöt Julian ja Stinan, joista Anni ei pidä.

Anni kaverinkesyttäjä punaisella matolla on jännittävä kirja, jota ei halua laskea käsistään. Kirja piti lukea loppuun mahdollisimman nopeasti. Se oli hyvää jatkoa edelliselle kirjalle, oli kiva palata Annin pariin. Kirjassa oli myös kiva kuvitus!

Suosittelisin kirjaa kaikille, jotka tykkäävät heittäytyä projekteihin. Kannattaa kuitenkin lukea ensiksi edellinen osa, jossa tulevat tutuiksi niin Annin minipossu kuin naapurin setäkin. Toivottavasti Annin seikkailuille tulee vielä monta jatko-osaa!

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 860 tilaajan joukkoon!