Eläinretkellä

Eläinretkellä

Mihin maisemaan sopisivat värikkäät kalat, merihevoset ja meduusat? Missä tallustelevat pingviinit ja jääkarhut? Mihin kuuluvat lepakot, mihin lehmät ja lampaat, mihin erilaiset ötökät? Taas riittää pienillä tarrataiteilijoilla liimailtavaa.

Hieman tavallista puuhakirjaa suurikokoisempi Eläinretkellä esittelee liki parikymmentä erilaista maisemaa, johon sommitella sopivat eläimet ja muutamat muut elementit. On muiden muassa metsä, savanni, jäätikkö ja lampi, vedenalainen maailma, kesäinen keto ja öinen kylänraitti. Tarroja, joista valita on 250, jonka lisäksi jokaiselta aukeamalta löytyy muutama väritettävä eläinhahmo.

Oma kaksivuotias eläinfanimme innostuisi tästä takuulla jo nyt, mutta ajattelin kuitenkin odottaa, että ymmärrys eläinten elinympäristöistä hieman selkiytyy ja tarrat päätyvät enemmän ”oikeille” paikoille. Toisaalta voi hyvin olla, että tiukan paikan tullen annan tämän hänelle jo hyvinkin pian. Viihdyttävyystakuu on nimittäin melko lailla varma.

Siis suosittelen. Jos eläimistä ja/tai tarroista innostuu, tykästyy aika lailla varmasti myös tähän.