Atpo ja Pasa: Eniten vituttaa parisuhde

Eniten vituttaa parisuhde

Tätä kirjaa lukiessa voi vaan ihmetellä, mistä kaikki vitutus parisuhteessa tulee. Järkyttävä määrä aiheita, joista saada vitutuksen aihetta ja vain parisuhteen kannalta. Kirja on jaettu vieläpä osioihin, kuin olisi teatterissa, kaikkine puoliaikoineen ja jälkinäytöksineen. Se tarjoillaan lukijalle pieninä palasina. Helppolukuinen kirja ei vaadi paljon lukijalta.

Parisuhdehan alkaa siitä, kun sitä ensin ollaan sinkkuina ja sitten sitä vaan ajaudutaan tai halutaan väen väkisin suhteeseen. Miten se heruttaakin vitutuksen aiheita, etenkin kaikki yhteenmuuttaminen ja naimisiinmeno. Silloin alkaa se loputon vastamäki. Lohdutuksena on se, että kaikki päättyy aikanaan – onneksi.

Kirja on kevyttä ja hauskaa(?) huumoria niille, jotka sitä ymmärtävät. En ehkä antaisi sitä lahjaksi hääparille, mutta ihan kelle tahansa muulle, oli parisuhteessa tai ei. Verbaalitykitystä koko paketti!