Atpo ja Pasa: Suuri suomalainen vitutuskirja: eniten vituttaa kaikki

Nyt on käsissä sellainen paketti, että jos joku, ihan mikä tahansa on joskus vituttanut tai edes meinaa vituttaa, niin se löytyy tästä kirjasta!

Kirja on kiva järkäle, mihin on koottu kaikki aikaisemmat syyt vitutukseen, jotka ovat ilmestyneet teoksissa Eniten vituttaa kaikki, Toiseksi eniten vituttaa kaikki ja Kolmanneksi eniten vituttaa kaikki. Lisäksi on koko joukko ihan uusia aiheita. Suurimmalle osaa vitutuksen ystäviä nämä jutut ovat tulleet tutuiksi jo blogin kautta.

Kirja on kuin hakuteos. Sieltä voi etsiä itsellen sopivan aiheen ja lukea sitten vielä sopivamman kohdan. Mitään ei ole jätetty väliin ei huomioimatta, ketään ei ole säästetty, kaikki vituttaa. Vaikka aihe on mitä on, niin väitän, ihan vaan omasta näkökantista, että lukiessa tätä kirjaa, ei vituttanut yhtään. Nauroin niin makeasti tämän kirjan kanssa, että väittäisin sen olevan ihan terveyspaketti. Reilut 550 sivua takaavat sen.

Pieni varoituksen sana on silti sanottava, ettei tätä voi suositella huumorintajuttomille.