Jessica Gibson ja Ginger Swift: Ensimmäiset sanat : Hauvat ja Kisut

Ensimmäiset sanat: Hauvat

Ensimmäiset sanat : Hauvat ja Ensimmäiset sanat : Kisut ovat ihastuttavia kirjoja yksivuotiaille. Niiden paksut sivut ovat helppoja kokemattoman kääntää ja joka sivulta löytyy paksupahvinen luukku. Luukut on käytetty täysin hyödyksi, sillä joka luukun alta ja sisäkannesta löytyy lisää huomioitavaa, yleensä koiranpentu tai kissa tekemässä jotain hauskaa.

Värikkäät kuvat ovat katseenvangitsijoita ja eläimet ovat hauskoja. Kirjassa ei ole sen kummempaa juonta, kunhan satunnaisia huomioita koirista tai kissoista.

Ensimmäiset sanat : Kisut

Aikuisen lukijan näkökulmasta kirjasta on vaikea löytää sanottavaa. Se on suuri sääli, sillä minusta kirjat ovat molemmat tosi mahtavia. Meidän pieni lukija ei ole ollut mistään kirjasta näin innostunut. Kumpaakin kirjaa on luettu joka päivä yhdessä ja yksin.

Monet aikuiset miettivät, miten lapset löytävät lukemisen kaikkien helpompien medioiden joukosta. Nämä kirjat ovat helpottaneet sitä huolta paljon.