Renata Graham: Koruntekijän käsikirja

Koruntekijän käsikirja on ihanan erilainen koruopas. Mallien lisäksi esitellään mieletön määrä erilaisia helmiä sekä kaikkea muuta, mitä voi korujen tekemisessä käyttää. Värimaailma käydään myös läpi, sillä aina ei tiedä, mitkä värit sopivat yhteen keskenään.

Helmistä tulee hulluiksi, sen olen nähnyt. Joskus koruntekijät hullaantuvat ihanista helmistä niin paljon, etteivät raaski käyttää niitä. Koruntekijän käsikirja antaa uutta potkua korusuunnitteluun ja mahdollisuudet aivan oikeanlaisten korujen tekemiseen paranevat.

Paula

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä!