Adèle Geras: Little Ballet Star

Little Ballet Star -kuvakirja kertoo pienestä Tilly-tytöstä. Hän harrastaa balettia ja menee nyt tutustumaan oikeaan balettiin syntymäpäivänsä kunniaksi.

Tarina on kaunis ja kertoo kunnon unelmapäivästä. Kuvitus on oikein sopiva kirjaan: pehmeä ja pastellisävyinen. Kokonaisuutena kyseessä on siis oikein ihana kirja, söpöin lukemani vähään aikaan.

Tämä on varmasti jokaisen pienen tytön (ja vähän isommankin) makuun.

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 868 tilaajan joukkoon!