Aleksi Delikouras: Nörtti 5 : Multiplayer

Nörtti 5

Viides Nörtti-kirja ja edelleen jaksan olla kiinnostunut, mitä DragonSlayer666 puuhailee. Nörtit ovat niin hyvin kirjoitettuja, että aikuinenkin jaksaa niistä innostua, vaikka ehkä se vaatii tietyn asenteen.

DragonSlayer666 on menestynyt pelaaja, ja kyse on siis tietokoneella pelattavista peleistä. Jos ei ymmärrä niistä, se ei haittaa, koska tarinassa pysyy kiinni ihan muista syistä. Nyt Dragon tiiminsä kanssa treenaa uusiin kisoihin. Jostain syystä peli ei oikein ota kulkeakseen ja kun jokaisella vähän tökkii, niin tökitään sitten toisiaankin.

Dragon törmää sitten Emmaan tai Emma törmää Dragoon – autolla! Suhde alkaa, vai onko se suhde, joka tapauksessa tilanne mutkistaa kuvioita. Ollako vai eikö olla. Muodostuu mielenkiintoinen tilanne, kun Dragon haluaisi pelata ja olla Emman kanssa, mutta aina joku kärsii.

Lisäksi kotona sattuu kaikenlaista, kuten se, että Jorgonilla on ylipainoa ja siitä alkaa pallo pyöriä – mikä on maalitilanne?

Aleksi Delikouras viljelee kivaa huumoria ihan lonkalta ja silti asiakin käy selville. Viesti on “Rakkaus on hetkellistä, mut levelit on ikuisia”.

Suositeltavaa lukemista myös meille aikuisille voidaksemme kurkistaa nuorten maailmaan.