Krista Launonen: Paljastavat värit, hoitavat kuvat : opas kuvien maailmaan

Kuvaamisesta on tullut lyhyessä ajassa jokaisen harrastus, kuvia voi ottaa melkein rajattomasti ja ne voi jakaa koko maailmalle. Värittäminen saattaa tällä hetkellä olla suositumpaa aikuisten kuin lasten parissa.

Paljastavat värit, hoitavat kuvat on moderni väriterapiaopas. Kirja sopii täydellisesti kurssille oppaaksi, mutta on hieman raskas yksityiseen käyttöön… Aihe on ihana mutta kirjan käytettävyys on hieman raskas. Kirjassa on paljon harjoituksia ja tehtäviä, joita ei ole yksin hauskaa tai mahdollista tehdä. Uskon, että kirjasta on paljon hyötyä ja huvia mutta itse kaipaisin kevyempää ja viihteellisempää opasta.

Paljastavat väri, hoitavat kuvat on oivallinen lahja sille, joka innoissaan ottaa aina kuvia, rakastaa värejä ja tykkää puuhastella.

Paula