Lucie Durbiano: Punainen pukee teitä

Punainen pukee teitä kertoo seitsemän erilaista tarinaa rakkaudesta: kauniista, katkerasta, villistä, ihanasta, traagisesta, todellisesta ja hyväksi käytetystä mutta aina niin suloisesta rakkaudesta.

Nimitarinassa susi saattaa rakastunutta Punahilkkaa isoäidin luo, toisessa Liisa putoaa siistiin poolopaitaan pukeutunutta kania seuratessaan kaninkolon kautta isojen tyttöjen Ihmemaahan. Tuttujen satujen elementtejä käyttävät kaksi tarinaa ovat ehkä omalla tavallaan kutkuttavimmat, mutta eivät muutkaan jää romanttisuudessa jälkeen.

Suosittelen pieneen tai keskisuureen romantiikannälkään, kauneudenkaipuuseen tai lyhyiden lukupalalojen tarpeeseen.