Merja Naroma: Puutarhatuliaisia : ulkomailta ideoita omaan pihaan

Nyt saa hienoja tuliaisia ulkomailta, kun tutustuu tähän kirjaan, jossa on toinen toistaan kauniimpia puutarhoja. Paitsi ulkomailta, niin myös meiltä kotimaasta. Ikään kuin postikortteja juuri sinulle.

Merja Naroma on jo lapsena menettänyt sielunsa kukille ja puutarhoille. Hän on matkustellut hienoissa puutarhoissa ja ottanut niistä tähän kirjaan upeita kuvia. Onhan toki moni itsekin käynyt ihastelemassa, jos vaikka kuinka ja salaisiakin puutarhoja. Nyt vaan tässä kirjassa voi rakentaa omasta puutarhastaan sellaisen, kun on joskus nähnyt tai haaveillut. Kaikki etelän kasvit eivät sovi Suomen olosuhteisiin, mutta vähän sinne päin. Soveltamalla sopii sovitella.

Kirjan runsas kuvitus kertoo sen, mistä idea tuli ja miten se toteutettiin. Kuva kuvalta edetään ja lopputulos on mahtava. Tavallisesta, ihan nurmikkopihasta saadaan upea piazza tai pala Afrikkaa taiotaan ylikasvaneeseen rinteeseen.

Erilaisia vaihtoehtoja on, kuten kivet, hiekat, katteet, kasvit, puut, pensaat, kukat, heinät ynnä muut. Kaikkea voi käyttää ja millaisin tuloksin!

Kun tähän kirjaan tutustuu, alkaa jokaisessa herätä pieni puutarhuri.