Paul Andrea: Ruokasoodan ihmeet

Minulla ei ole tapana lukea mitään ohjekirjoja, mutta tämä tarttui käteeni melkein kuin vahingossa. Eikä suotta, sillä kirja on täynnä mukavia pikkuvinkkejä, mihin kaikkeen voi ruokasoodaa käyttää. Oikeastaan mihin tahansa.

Ruuanvalmistajajille ruokasooda on tietenkin tuttu juttu, mutta sopii se muuhunkin. Ruokasoodalla voi pestä muun muassa kylpyhuoneen kaakelit, ne kaaleitten väliset raot, jotka tuppaavat keräämään kaiken moskan. Ruokasoodalla voi puhdistaa kodinkoneita kahvinkeittimestä pesukoneeseen. Lähes mitä tahansa.

Voi olla, että ruokasoodan käyttötavat ovat monille silkkaa arkipäivää.  Niille, joille ei ole, tämä kirja on melkoisen mukava paketti. Minä ainakin katselen ruokasoodapurkkia ihan uusin silmin.

1. Mistä mahdollisesti saisi tätä kirjaa tilattua.
    Mahdollisesti myös muita vinkkejä soodan käytöstä

2. Hei Arja! Käsittääkseni kirjaa voi kysyä Antikvariaateista, jos siis haluaa omaksi, muussa tapauksessa kirjastoista.

3. Huutiksessa näytti olevan yksi myynissä, Antikka.netistä ei löytynyt…
    Muita vinkkejä soodan käytöstä mm. Nykynaisen niksikirja (arvostelu näillä sivustoilla) sekä vanhasta Joka naisen niksikirjasta, joka voi löytyä vaikka mummon hyllystä. Se löytyy myös Antikka.netistä: http://www.antikka.net/haku.asp?tekija=&nimi=joka+naisen+niksikirja&tryhma=0&sarja=0&myyja=0&kieli=kaikki&aika=&stype=full&Submit=%A0Hae%A0