Hanna Arvela ja Samuli Sarén: Sanoisitko kuskille päivää

Tämä sarjakuva-albumi on mainio satiiri kaikkien mielipiteille bussikuskeista. Samalla se on parodia myös itse joukkoliikenteen käyttäjistä ja parhaimmillaan erittäin korkeatasoinen.

Piirrosjälki on hieman rosoista, mutta ah, niin totta. Kuskien tokaisut ja vapaa-ajan vietto. Asiakkaiden käyttäytyminen tai ei-käyttäytyminen. Kirja ravistelee kaikkia ennakkoluuloja ja kyseenalaistaa ihmisten käytöstä niin bussikuskeja kuin muitakin asiakaspalvelun työntekijöitä kohtaan. Superia siitä, että kuvitus on – sini-valkoinen! Mukana myös albumia jakavia valokuvia juuri sopivasti kohdennettuina, eli lue ja katso mieluummin itse…

Todella hieno ja kantaaottava sarjakuva-albumi, jonka mielellään lukee, hiukan häpeää ja nauraa sitten itselleen siinä mukana. Suosittelen kaikille joukkoliikenteen käyttäjille ja yleensä ihmisille – tällainen voit sinäkin olla kehnona päivänäsi! Erinomaista kotimaista uutta sarjakuvaa.