Teppo M.: Sata naista

Kansi: Teppo M.: Sata naista

Tämä kirja tuli otsikoihin, koska se ikään kuin alkoi blogina. En juurikaan seurannut blogia kuin satunnaisesti, mutta kiinnostuin tekstistä niin, että kirja oli pakko saada. Kirja on saanut jos vaikka minkälaista kritiikkiä ja tuntuu, kuin kukaan ei ”kehtaisi” lukea sitä?

Kirjahan kertoo Teposta, joka lyö vetoa, että kellistää vuoden aikana 100 naista. Turha kuvitellakaan, että kirja olisi sitä yhtä ja samaa, sillä siinä on niin paljon muutakin. Ajatuksia, mielipiteitä, jotka itsekin allekirjoittaisin. Erittäin hauskoja kohtauksia.

Minun on kuitenkin pakko myöntää, että kirja on sujuvasti kirjoitettu ja siinä on hauskoja kielikuvia. Pidin siitä todella ja olisin lukenut sitä enemmänkin, kun ne 279 sivua. Suosittelen kirjaa todella, mutta sellainen varoituksen sana, että yltiöfeministeille ja huumorintajuttomille en menisi tätä vinkkaamaan 🙂

1. Ne blogin jutut oli ihan hauskoja ja osuviakin, joten voisi tosiaan kirjankin katsoa.

Veikkaanpa, että blogi oli vain ovela keino saada tulevalle kirjalle julkisuutta ja testata juttujen toimivuutta. 🙂