Nina Garnlund Saether: Tyynykirja : virkkaa, kirjo ja neulo 68 hurmaavaa ja hauskaa tyynyä

Tyynykirjassa on 68 tyynymallia joita voi luoda virkaten, kirjoen ja neuloen. Malleja löytyy perinteisistä pitsityynyistä aina hauskoihin ja söpöihin päänalusiin.

Kirjan tekijä on Norjasta, jonka huomaa muutamista malleista. Vaikka tyynyihin käytetään erilaisia materiaaleja ja muutamia erilaisia muotoja, keskittyy kirja enemmän päällyksiin ja itse tyynyjen koristeluun. Jos tyynyt eivät kiinnosta, voi näppärästi ideoida vaikkapa villapaidan.

Kirjontakuvioista on hyvänkokoiset ja selkeät mallit kirjan lopussa, joita on tarvittaessa helppo myös suurentaa. Virkkaus ja neulonta mallit on kirjoitettu auki mukavan selkeästi. Oma lempimallini on kirjottu lehtiartikkelityyny Titanicista.

Paula