Richard Scarry: Valintamyymälän arvoitus

Sam Kissala ja Severi Nasu ovat salapoliiseja, joita pyydetään tutkimaan, että miten kaupasta katoaa tavaroita. He menevät kauppaan ja pukeutuvat valeasuihin. Varkaan löytäminen ei sitten olekaan niin helppoa, mutta viimein hänet saadaan kiinni.

Tämä oli hyvä kirja, niin kuin kaikki Scarryn kirjat ovat. Tarinassa oli riittävästi toimintaa ja huumoria. Kuvitus on myös hyvää, kun kuvissa on tarpeeksi värejä ja yksityiskohtia. Plussaa on myös, että mukana on erilaisia eläimiä.

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 867 tilaajan joukkoon!