Pörrö Sahlberg: Valloittavat korut askartelumassasta

Valloittavat korut askartelumassasta

Vihdoinkin! Valloittavat korut askartelumassasta on nimittäin ensimmäinen suomalainen opas askartelumassojen käyttöön. Olin aivan innoissani jo kun kuulin tästä ja vielä enemmän innoissani, kun sain kirjan käteeni.

Kirja on perusopas askartelumassojen käytöstä korumateriaalina.

Kirja sisältää 32 erilaista ja monipuolista ohjetta erilaisiin helmiin ja perustekniikoihin. Se sisältää myös vinkkejä erilaisista väreistä ja työkaluista sekä totta kai askartelumassoista. Ohjeita löytyy myös muun muassa massan maalaamiseen sekä erilaisten jauheiden käyttöön. Ohjeet ovat selkeitä ja kuvat herkullisia. Oma inspiraationi massa-askartelijana ainakin kasvoi sen myötä, mitä edemmäs kirjassa etenin.

Jokainen käsitöistä ja askartelusta kiinnostunut voi helposti tutustua kirjaan ja kokeilla erilaisia ohjeita. Kotiuunissa kovetettavaa massaa saa nimittäin isoimmista marketeista sekä kirjakaupoista, unohtamatta tietenkään askartelutarvikekauppoja. Värejä yhdistelemällä, olemalla rohkea ja kokeilemalla omia juttuja voi saada aikaan mitä ihmeellisempiä ja kauniimpia koruja. Ja mikä parasta, ovat varmasti uniikkeja!

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »