Juha Vesala: Kaksoiskuljetus

Kaksoiskuljetus kuljettaa lukijaa koripallon maailmaan. Ei kuitenkaan tarvitse olla koripallon asiantuntija ymmärtääkseen lukemaansa. Kirja tempaisee mukaansa helposti ja avautuu sellaisellekin, joka ei vaikka urheilusta mitään tiedä.

Yhdeksäsluokkalainen Santtu pelaa koripalloa. Santun isä se nilkki on, niin kamala, että juuri se kaikessa ärsyttävyydessään koukuttaa lukijaa. Santtu on ihan tavallinen poika, mutta Santun isä niin fanaattinen, että oikein verenpaine nousee, kun sen edesottamuksista lukee.

Kaksoiskuljetus kuljettaa koripallon mukana, mutta myös nuorten musiikkimaailmassa. Kirjahan on siis nuorille suunnattu romaani ja se tulisi muistaa, ainakin siinä vaiheessa, kun alkaa odottaa lisää ja monimutkaisempia draaman käänteitä.

Santtu on ihastuttava nuori mies, joka tekee kaikkea mitä nuoret tekevät. Santtu seurustelee, pelaa sitä korista, tapaa ystäviään ja tasapainoilee sen kaiken kanssa ja yrittää vielä tulla toimeen isänsä kanssa.

Kirja on uusi ja tuore! Juuri vasta uunista tullut, jota suosittelen kaikille. Ensisijaisesti tietysti nuorille, mutta kyllä aikuistenkin olisi hyvä lukea. Etenkin urheilevien nuorten aikuisten tai niiden, joille lasten ura on kaikki kaikessa…

1. Heippa Juha ! sä olit meijän koulussa vierailemassa ; sippolassa(: tykkään sun kirjasta ja haluisin ostaa sen jostain (; myös toisen osan kaksoiskuljetuksesta! óon yks hihittelevä tummahiuksinen Nelli nimeltäni siitä eturivistä liikuntasalissa 😀 muistat varmaan kun kävit sillon ;D en saanu kaulapantajahti kirjaa , mut oisin kyl mielelläni halunnu saada sen sillon >>; kiitos kuitenki et kävit meijän koulussa! sain tavata kirjailijan! :–) oon siis se kolmesta tytöstä se keskimmäinen,otit mun piposta sillon kiinni ja aloin nauraa mun bessunkaa , lunan , sen jolle annoit kirjan ja kirjotit siihen ”HIHI!OOTPAS KIVA NEITI!” :DD oon sen vieressä istunu tyttö , kai muistat? mut kunpa tietäis mistä saisin sun kirjan ostettua!:)) ja millä hinnalla /: mut osaat kyllä erinomaisesti kirjoittaa kirjoja! kehuja paljon sinne! juha vesala <3 :DDD

2. juha olet kiva kirjoittaja ei voi muuta sanoo! :)) terv.minä

3. Kiitoksia kommenteista. Eiköhän niitä kirjoja saada järjestettyä, näin uskoisin. Mukavaa alkanutta viikkoa!

4. Heipsan!
    Minä kans kiitän ku kävit Sippolassa 🙂 Haluaisin lisä tietoa siitä väärin painetusta kirjasta x) Juteltii tnää Nellin kanssa sinusta 😉 Siskot on muuten kiinnostunu siitä Kaulapantajahti kirjasta ja olen lukenu sen jo kymmenen kertaa niille 😀 Mistä muuten noita kirjja saa? =) Terkkuja sulle 🙂

5. Heips! Kiitos, itsellesi, kun jaksoit kuunnella. Tarkoitat tuolla väärin painetulla todennäköisesti Venttiili-kirjaa, jota saattaisi olla saatavilla. Ollaanhan asiasta yhteyksissä. Siskoille kovasti paljon terveisiä. Kirjoja saa paikallisesta kirjakaupasta ja Prismasta. Mulla on myös jokunen kappale. Terkut sinne!