Johanna Hasu: Karataan

Karataan on samaa sarjaa Johanna Hasun edellisen runokirjan Kurjet palaavat vielä kanssa. Aivan yhtä ihania ja koskettavia runoja, mutta nyt vähän toisenlaisella teemalla.

– Rakkaudesta, mutta ei kuitenkaan mitään hunajaista, vaan sellaisia arjen hetkiä, kun toinen on tärkeä. Rakkaudesta lapseen, liikuttavaa ja helppo samastua.

– Kasvamisesta, kun elämässä on mentävä eteenpäin ja ymmärrettävä, että jatkuu se silti, vaikka hetkellisesti tuntuisi, että kaikki pysähtyy.

– Kauneudesta, luonnon moninaisuudesta ja siitä, mitä se tuo, kun sen huomaa.

Karataan

jätetään äiti ja isä
piiloudutaan lapsilta
ollaan mies ja vaimo

Rakastavaiset

Johanna Hasun runokirjat ovat sellaisia, että niistä runot hyppäävät syliin, mikä runo ja kenenkin syliin. Omansa sieltä jokainen löytää!